Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 71
Pokaż wszystkie komentarzeFz1 nie ma potężnego kopa? Masz 15 lat i nigdy nie jeździłeś czymś większym czy wręcz odwrotnie opierasz to na swoim kilkuletnim stażu w jeżdżeniu różnymi motocyklami? W obu przypadkach twierdzenie, że FZ1 nie ma potężnego kopa DLA OSOBY która jeździ na motocyklu możliwie tylko tyle co na kursie prawa jazdy jest chore.
OdpowiedzChodzi o to, że przyspieszenie FZ1, które wynosi 3,6 do 100 jest niewiele mniejsze (dla początkującego) niż 4,4 Kawasaki ER6, które chyba częściej są stosowane jako moto egzaminacyjne. Obydwa są piorunujące więc jeśli ktoś potrafi opanować ER6 to nie powinien mieć problemu z FZ1. Tym bardziej, że chodzi o spokojną jazdę głównie po mieście, a nie wyścigi na torze.
OdpowiedzMoże i nie jest to demon prędkości dla faceta który ma 188 cm wzrostu i ponad 100 kg wagi. Ale jak przyjdzie na egzamin filigranowa blondyneczka mająca 155 cm do tego cała w stresie. To może być trudno jej zdać, nawet jak trochę jeździła. Moc dla jednego to demon prędkości dla drugiego to przeciętny motocykl. Moja dziewczyna uczyła się na motocyklu o podobnej mocy (na moim motocyklu), ale wyglądała jak mrówka na potworze.
OdpowiedzWłaśnie dlatego producenci wypuszczają tak wiele kategorii motocykli, żeby każdy mógł dobrać coś dla siebie i cieszyć się jazdą, a nie walczyć z mocą i kilogramami. Administracja ma natomiast dbać o to, żeby mniej doświadczeni kierowcy zaczynali od maszyn słabszych sukcesywnie podwyższając swoje umiejętności. Połączenie tych dwóch elementów ma głównie zapewnić bezpieczeństwo i nie tylko tym kierowcom ale także pozostałym uczestnikom ruchu.
Odpowiedz