Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 28
Poka¿ wszystkie komentarzeCze¶æ! Mam podobnie, tylko jestem trochê ni¿szy. Co do wagi, to jesli nie chcesz siê ¶cigaæ i robiæ pokazwoych numerów, to jak najbardziej, wiêksza masa ca³kowita to teoretycznie wiêksza przypczepno¶æ mechaniczna (choc o niej i tak w znacznie wiêkszym stopniu decyduj± opony) kosztem osi±gów (jesli ¶ciga³by¶ siê z kims kto wa¿y 20kg mniej, to ¿eby wygrac musialbys mieæ wiêksze umiejêtno¶ci, zak³adaj±c oczywi¶cie ten sam motor). Du¿a waga id±ca w parze z du¿± si³± to równie¿ pewniejsze prowadzenie, ale te¿ duzo wiêksze wymagania wobec pracy zawieszenia a co za tym idzie szybsze zuzywanie siê jego komponentów. Tak¿e je¶li stac ciê na czêstsze wymiany amortyzatorów, waga nie bêdzie problemem ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza