Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarzeCo¶ mi sie tylko wydaje, ¿e autorowi sie pomyli³y pr±dy - naprzemienny z naprzemiennym... S±dz±c z opisu (podobnie jak w samochodach) - proste stare rozwi±zanie (nie ³auj±ce praktycznie na niskich obrotach) to pr±dnica pr±dy sta³ego - na pierwszy rzut oka mo¿na j± poznaæ po obecno¶ci tzw. komutatora (taki pokrojony w paseczki cylinderek miedzianypo którym ¶lizgaj± siê szczotki - w³a¶nie on, no i szczotki - takie wêglowe pa³eczki - najczê¶ciej ulegaj± awarii/zu¿yciu... Natomiast opis alternatora - gdzie s± tylko pier¶cienie ¶lizgowe - jest OK
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza