Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeCo do tego oleju to wybór należy do ciebie, bo jeżeli umiesz rozpoznać 'świeży' od 'zjechanego' oleju to no-problemo - lej, a resztę dopełnij tym samym tz. gęstość i firma wg. mnie powinna być taka sama, może to stereotyp, ale jestem przezorny w tym zakresie. Co do płynu chłodniczego to ludzie od 'wyczynowej' jazdy motocyklem (wyścigi, stunt, speding, czy co tam komu chodzi po główce) używają tylko takich płynów. Nie wiem jaki jest zalecany przez producenta, ale chyba lepiej w ciepłym okresie lać ten lepszy. Co do gaźników to nigdy sam się w tym nie grzebałem, tylko oddaję je do regulacji raz na sezon. A tak ogółem to serwis podstawowy można robić z powodzeniem w warunkach domowych, nie ma żadnych haczyków : )
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza