Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 24
Poka¿ wszystkie komentarzeCo Kymco quannon 125 to jest to naprawdê nieudany motorek. Pozwól, ze przedstawiê kilka uwag z pewnego motocyklowego czasopisma (nie bêdê podawa³ nazwy na tym serwisie) -najs³absze osi±gi -najwiêksze spalanie z 4T -archaiczny silnik ch³odzony olejem i powietrzem -ga¼nik (R125 jest ju¿ na wtrysku) -s³abe hamulce -wykazuj±ce braki t³umienia podwozie (na niemieckich drogach (SIC!)) -wykonanie -"chiñska stylistyka" -ma³y prze¶wit (tester oszlifowa³ buty po kilku kó³kach, co nie zdarza mu siê na wy¶cigach!) W¶ród wersji zamkniêtych (do ok 15KM) wygra³a: R125 Zadecydowa³a ni¿sza cena ni¿ w przypadku RS125 i lepszy d¼wiêk; w³a¶ciwo¶ci jezdne podobne ze wskazaniem na Apriliê - najlepszy osprzêt itd; poza tym 2T potrzebuje obrotów ¿eby siê obudziæ. W wersjach otwartych (ok 30KM): RS125 Motocykle testowa³ nie byle kto, bo sam Bradley Smith (zawodnik GP125) Osobi¶cie mam RS125 07' w wersji otwartej i na torach kartingowych mo¿na spokojnie ³oiæ po d*** wiêksze sprzêty;> P.S. Moto nied³ugo idzie na sprzeda¿, wiêc czaicie siê na aukcjach ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza