tr?id=1223146534440221&ev=PageView&noscript=1

Buty XPD X-ZERO R - absolutnie do wszystkiego

Autor: Łukasz "Boczo" Tomanek 2015.06.18, 14:41 Drukuj

Buty XPD XP3-S bardzo wysoko zawiesiły poprzeczkę jeśli chodzi o sportowe obuwie motocyklowe. Idealnie nadawały się dla kogoś, kto jeździ sportowym sprzętem i okazyjnie lub często odwiedza tor. Ale w codziennym użytkowaniu okazywały się nieco zbyt bezkompromisowe. A gdyby tak mieć taki sam poziom bezpieczeństwa i znacznie większą uniwersalność? Oto XPD X-ZERO R.

Wykonanie: O tym, że X-ZERO R są doskonale wykonane można przekonać się po pierwszym włożeniu stopy do środka. Wyłożono go materiałem o bardzo wysokiej jakości, który po kilku miesiącach użytkowania w przeróżnej pogodzie i setkach ściągań i wkładań nie wykazuje żadnych śladów zużycia. Ogromny plus za użyte materiały i odporność na eksploatację.

Komfort: XP3-S były trochę zbyt hardkorowe do użytkowania na co dzień, ale X-ZERO R to szczyt uniwersalności. Przez pierwsze dwa tygodnie było nieco zbyt sztywne, ale to przecież buty bardzo opancerzone, więc to normalne. Teraz nie zamieniłbym tych butów na żadne inne. Miasto, wielogodzinne latanie, krótka przejażdżka, trasa. Potrafią wszystko. Jedyną rzeczą, do której mógłbym się przyczepić jest niezbyt dobry feeling dźwigni zmiany biegów, ale z drugiej strony, to buty z wysokiej klasy protektorami, więc poniekąd musi tak być. XP3-S zupełnie nie nadawały się do chodzenia i jeśli miałeś coś w nich załatwić np. w sklepie, to było to bolesne w bardzo krótkim czasie. X-ZERO R nie sprawiają problemów nawet jeśli przez godzinę chodzisz w nich po hipermarkecie. Nobel dla tego, kto zamontował złączkę  Microlock (taką samą, jaką mają kaski Schuberth). Proste, szybkie i genialne rozwiązanie.

W trasie i w chłodniejsze dni: Nie lubię kiedy jest mi w motocyklowych butach zimno. Producenci jakby na siłę chwalą się, ile litrów powietrza przewala się przez kaski czy buty, a to wcale nie musi być dobre. W X-ZERO jest ciepło, ale stopa nigdy się nie spoci, dzięki sprytnej ale wydajnej wentylacji ulokowanej z tyłu.

Przeznaczenie: Są do wszystkiego. Jeśli regularnie ganiasz na Speed Dayach, to prawdopodobnie lepszym wyborem będą XP3-S, ale jeśli jesteś aktywnym motocyklistą, który śmiga w mieście, do pracy, również okazyjnie na torze i w trasy, nie ma opcji, żeby te buty Cię zawiodły. Świetne wykonanie, świetny komfort, ogromna uniwersalność, łatwość używania. X-ZERO R są w 100% godne polecenia.

Cena: 799 zł

Nasza ocena w skali 1 do 6: +5

Zdjęcia
XPD xzeroXzero
zapiecie microlocktyl wentylacja
wewnetrzna stronawidok z boku
slideryxpd xzero przod
boczne zapiecie zamekprzod harmonijka
wnetrze idealny stanzapiecie micro lock
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę