Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeBoczo!!! Dokąłdnie tak samo podejrzewałem powody końca produkcji Streetfightera! Może jakis teścik pożegnalny? A tak jeszcze, świetny tekst choc brakuje mi w nim twojej 'szerokości' modelowej, ale metaforami nie zawiodłeś. Wiadomo że opisywałes kiedys w serii mocne nakedy ale ja wymieniłbym je tu, bo dla mnie jednym z ostatnich reliktów jest MOTO MORINI CORSARO VELOCE 1200 które produkowane do dzis również nie ma dalej zadnego systemu bezpieczenstwa własnie by pozostać 'prawdziwym' motocyklem dla doświadczonego jeźdzca. A łatwo tam dostać asfaltem w plecy! Do tego Brutale czy TnT, i przedewszystkim Tuono 1000R przy którym dla mnie S4R jest łagodniejszy jednak kiedy jeździłem;) Speed Triple owszem jest power nakedem ale tam moc jest w pełni kontrolowana
Odpowiedz...i do tego też Buell 1125 oczywiście bo to ostatnia 'nieracjonalność' dofinansowań H-D nawet nie na swój silnik;)
Odpowiedz