Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 59
Pokaż wszystkie komentarzeBo R1 jest ich topowym modelem sportowym, który musi gonić konkurencje i być jak najlepszy. A Aerox jest poprostu skuterem z silnikiem 2 suwowym który nie bardzo da się już unowocześnić, zresztą nie ma takiej potrzeby.
OdpowiedzR1 jest flagowym produktem w klasie supersport a aerox podobno w klasie 50ccm... chcac dbac o charakter marki rozdem z motoGP powinni jednakowo traktowac wszystkie klasy swoich produktow... wzieli sie za 125 to moze zejsc klase nizej... to byl tylko przyklad ktory przyszedl mi do glowy po przeczytaniu artykulu... naszczescie mnie juz ten temat nie dotyczy :)
Odpowiedz