Battlax Sport Touring T31 i Battlax Adventure A41. Bridgestone przedstawia dwie nowe opony
Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy, przedstawia dwie nowe opony - Battlax Sport Touring T31 i Battlax Adventure A41.
Battlax Adventure A41
Opona powstała z myślą o motocyklistach lubiących porzucić od czasu do czasu główne szlaki i skosztować przygody na malowniczych bocznych drogach. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w produkcji ogumienia, Bridgestone stworzył bardzo wytrzymałą, bezpieczną i komfortową oponę, która bez problemu da sobie radę w każdych warunkach drogowych i atmosferycznych.
Battlax Adventure A41 oferuje świetną przyczepność i pewność prowadzenia na mokrej nawierzchni i w niskich temperaturach. Dzięki trójwarstwowej strukturze opona bardzo wolno się zużywa, a kierowca ma pełną kontrolę nad motocyklem nawet w najtrudniejszych warunkach. Dla poprawy stabilności motocykla w zakrętach, krawędzie opony zostały wykonane w technologii "cap base".
Nowa mieszanka użyta do produkcji Battlax Adventure A41 w połączeniu z bieżnikiem zaprojektowanym tak, by jak najlepiej odprowadzał wodę, tworzą produkt, który doskonale sprawdza się w każdej sytuacji na drodze. Potwierdzają to testy, w których motocykle wyposażone w opony A41 osiągały o 8% lepsze czasy na mokrym torze od tych, które miały na kołach starszy model ogumienia.
Ponadto dzięki dużej powierzchni styku z nawierzchnią (5% większej niż w przypadku modelu A40), ciśnienie w oponach Battlax Adventure A41 rozkłada się bardzo równomiernie, co daje kierowcy poczucie pełnego panowania nad maszyną.
Opony Battlax Adventure A41 są dostępne dla kupujących od stycznia tego roku. Model dostępny jest w 7 rozmiarach dla kół przednich i 9 dla tylnych.
Battlax Sport Touring T31
Priorytetem projektantów była doskonała przyczepność opony na mokrej nawierzchni oraz zapewnienie kierowcy maksymalnej pewności prowadzenia w każdej podróży. Udało się to osiągnąć dzięki innowacyjnym rozwiązaniom.
Opony Battlax Sport Touring T31 przeznaczone dla przednich kół motocykla zostały opracowane przy wykorzystaniu najnowszej nanotechnologii Bridgestone, która pozwoliła osiągnąć wysoką elastyczność gumy. Przełożyło się to na podniesienie poziomu przyczepności na mokrej nawierzchni i w niskich temperaturach, a co za tym idzie większą kontrolę nad motocyklem i precyzję prowadzenia.
Tylna opona została wykonana w specjalnej technologii "cap base" zapewniającej idealną równowagę pomiędzy przyczepnością a stabilnością w zakrętach.
Bieżnik modelu T31 charakteryzuje się dużą liczbą nacięć na krawędziach oraz mniejszą ich ilością w środkowej części opony. Takie rozwiązanie usprawnia odprowadzanie wody i pozwala na uzyskanie świetnej stabilności maszyny przy dużych prędkościach. Powierzchnia styku z podłożem jest nawet do 7% większa niż w przypadku modelu T30.
Testy przeprowadzone przez Bridgestone potwierdzają, że Battlax Sport Touring T31 ma niższy współczynnik tarcia od swojego poprzednika, a czasy okrążeń na mokrym torze są nawet o 3% lepsze niż w przypadku starszego modelu. Projektantom udało się również utrzymać wysoką żywotność, z której znany był Battlax T30.
"Battlax T31 to idealny kompan dla motocyklistów, którzy w oponie turystycznej poszukują cech znanych z ogumienia sportowego. Świetna przyczepność w deszczu i znakomita stabilność to cechy, które pozwolą poczuć się pewnie każdemu kierowcy" - mówi Nico Thuy, kierownik działu motocykli w Bridgestone EMEA.
Standardowa wersja opony Battlax Sport Touring T31 jest dostępna w 8 rozmiarach dla kół przednich i 9 dla tylnych. Klienci mogą również kupić wzmocnioną wersję GT w 2 rozmiarach na przód oraz 3 na tył.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze