Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 49
Pokaż wszystkie komentarzeArtykuł świetny.A ja chcem Honde VFR800, na co zwrócić uwagę???
OdpowiedzGeneralnie jak przy wszystkich. Mam vfr 750 w idealnym stanie, ale znam ludzi, zwłaszcza młodszych, którzy nie szanując motocykla, zwłaszcza kupionego na zachodzie gdzie na szybkich trasach i tak już był zajechany, mają swoje vfrki młodsze od mojej w tak opłakanym stanie, że nie sprzedadzą tego za połową ceny mojej a pojeżdżą jeszcze góra 2 sezony zanim zdechnie silnik a rama pęknie (uważaj na ślady obicia zwłaszcza od przodu). Ale generalnie: oczywiście na szacunek właściciela do pojazdu :) i książka serwisowa, w 800 głównie sprzęgło(bynajmniej nie tarcze).
OdpowiedzJa bym prononował jeszcze sprawdzić regulator napięcia. Jest to najczęściej psująca się część w vfr-kach. Jesli jest w nie najlepszym stanie to prawdopodobnie dostało się także alternatorowi i układowi zapłonowemu.
Odpowiedz