Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 83
Pokaż wszystkie komentarzeArtykuł nie jest obiektywny i wymienia znane, wręcz powszechne powielane błędne argumenty. Pomimo że na początku tekstu autor słusznie zauważył, że jak coś widać lepiej, to siłą rzeczy coś innego widać gorzej, ale w dalszej części stanowisko jest już zupełnie odwrotne. Ponadto przewija się kilkukrotnie aspekt rzekomego zwiększonego bezpieczeństwa, choć od lat wiadomo, że patrząc po ilości wypadków nic takiego się nigdzie nie obserwuje. Organizacje którym zależy na wprowadzeniu nakazu jazdy na światłach w KAŻDYM kraju argumentują o min 20% spadku ilości wypadków, a tymczasem NIGDY ani w ŻADNYM się to nie potwierdza.
OdpowiedzChyba nie doczytałeś dokładnie. Ogólna liczba wypadków nie spadła ale spadła liczba wypadków przy dobrych warunkach. Nie twierdzę, że to wyłącznie dzięki światłom, ale w to że Polacy jeżdżą bezpieczniej nie uwierzę, przede wszystkim dlatego że ja zacząłem jeździć po 2007 roku ;)
OdpowiedzCzytam zawsze bardzo dokładnie. Przynajmniej z szacunku dla rozmówcy. Ilość wypadków wzrosła i to jest niepodważalne. A wyciąganie z danych wygodnych kategorii jest zwyczajną manipulacją. Jak choćby ta że jazda na światłach w dzień nie ma wpływu na ilość wypadków nocą. Ma i to ogromny. Jak ktoś ma problem z zrozumieniem tego, niech zajmie się czym innym a nie dyskutowaniem o bezpieczeństwie na drodze. Nawiasem mówiąc kolego jeśli masz prawo jazdy od 2007 roku to masz bardzo małe doświadczenie zarówno na drodze jak i zapewne życiowe. Zaręczam że nie wszystko jest takie jak nam wciskają z telewizora.
Odpowiedz