Aprilia RSV4 R APRC 2011 - technologia superbike w pakiecie
Najtañsza wersja superbika z Noale na rok 2011 przejdzie modernizacjê. Producent chce uczyniæ motocykl znacznie bardziej konkurencyjnym nawet w zwyk³ej wersji RSV4 R, dodaj±c do niej elementy wprost z World Superbike lub innymi s³owy, z modelu RSV4 Factory APRC SE.
Przede wszystkim podstawowe superbiki dostan± system APRC (Aprilia Performance Ride Control), na który sk³adaj± siê kontrola trakcji, kontrola wheelie, kontrola startu oraz quick shifter. W nowej RSV4 R APRC znajdzie siê te¿ ulepszone smarowanie silnika oraz zmieniona konfiguracja pierwszych trzech biegów z nastawieniem na lepsze przy¶pieszenia. Na pok³adzie zawita te¿ uk³ad wydechowy l¿ejszy o 2 kg od poprzedniego.
Modernizacja nie ominê³a te¿ podwozia. Znajdziemy wiêc oponê tyln± w rozmiarze 200/55 ZR 17 oraz tylne zawieszenie Sachs z pe³n± regulacj±. Aprilia dostanie te¿ now± grafikê, a ¶rednie spalanie paliwa ma siê zmniejszyæ. Na rynku amerykañskim, cena wersji RSV4 R z dodanym APRC zostanie zwiêkszona zaledwie o 1000 dolarów. Zobaczymy jak to bêdzie w Polsce. Czy¿by dziêki dorzuceniu ciekawych dodatków, przy okazji drastycznie nie zwiêkszaj±c ceny, Aprilia chcia³a powa¿nie zawojowaæ rynek litrowych sportowców?
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeMotocykl dopiero w fazach testowych, ledwo wprowadzony z kup± innowacji a ju¿ zajmuje 2 miejsce w wy¶cicach z podstarza³ym kierowc± :D Jak j± dopracuj± to bêdzie ogieñ w szopie i nawet ducati z 200...
OdpowiedzNajpierw poczytaj sobie o regulaminie Superbików, 2-cylindrówki Ducati maj± wiêksz± masê, od 4 cylindrówek + zwê¿ki( na gardzielach i wlotach airboxu) + zabroniona wymiana prze³o¿eñ + represyjny e-prom + inne ograniczenia. Z praw fizyki wynika 4 cylindry 1000 = mniej wiêcej 2000 2-cylindrówek. Ducat ma ok. 195-200 KM w zale¿no¶ci od specyfiki toru, a najs³absza 4 cylindrówka ( Kawasaki) ma tych 215 KM, ca³a reszta wynika z klasy i talentu Carlosa. W tym roku Mistrzostwa bêd± raczej dla BMW, lub Aprilii, poniewa¿ jest wiêcej torów szybkich , ni¿ krêtych- technicznych, tak, wiêc nie masz co siê obawiaæ o Apriliê... Forza Ducati!!! Pozdr.
OdpowiedzBMW nie pcha³o siê z boxerem do superbike, wiêc i ducati powinno 4 cylidrówke stworzyæ. Wtedy zasady wy¶cigów s± jasne i sprawiedliwe.
OdpowiedzKlasyka to Ducati L-2, oto odpowied¼... Z tym , ¿e byæ mo¿e pojawi siê taki Superbike Ducati- to wcale niewykluczone. O jednym panowie zapominacie, czy nie wspaniale ogl±daæ jak europejski David bije japoñskich Goliatów, przypomnijcie sobie bud¿ety jakimi mo¿e dysponowaæ Ducati( 35-40 tys rocznie wyprodukowanych motocykli), a np. Honda ( 10-13 milionów rocznie!), a Kawasaki to nie ma³a firma - motocykle to zaledwie promil jej dzia³alno¶ci... Ale to nie na temat...
Odpowiedzducati siê przecie¿ wycofa³o z WSBK...
Odpowiedzducati w³a¶nie wygra³o... ZDOMINOWA£O dwa wy¶cigi i testy
OdpowiedzJe¿eli ta wersja na naszym rynku bêdzie kosztowa³a 70 000, to JA TO CHCE :D
Odpowiedzkosztuje 64 900 PLN
Odpowiedzkosztuje 64 900 PLN
Odpowiedz