Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeAle to jest bardzo dobre. Klasa 300 i 200 zanik³a, i osoby które uczy³y siê na YBR 125 albo na innej 125-tce dalej mia³y tylko alternatywê 600 albo 1000. A tak mo¿na powoli przesiadaæ siê na mocniejsze maszyny, co w koñcu dotar³o do koncernów, poniewa¿ klasa 250 jest ju¿ bardzo silnie obsadzona. Wiêc kwesti± czasu jest zalew rynku przez 350, 400 albo 500 :)
OdpowiedzJa po nauce jazdy na YBR 125 i zdaniu prawka dostalem na kilka dni Maraudera 800 a potem kupilem sobie VZ1600 (320 kilo zywej wagi, potworny moment obrotowy). Przez pierwszy sezon klalem jak moglem na swoj wybor. Zgadzam sie z przedmowca - nauka na stopniowo co raz wiekszych sprzetach jest po prostu przyjemniejsza niz bycie "zmuszonym" do wsiadania na cos, co wymaga umiejetnosci wiekszych niz sie posiada zeby jezdzic bezstresowo.
Odpowiedz