Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeA od kiedy to 796 zastapilo 696? :) Obydwa sa wciaz produkowane, co wiecej, wraz z pojawieniem sie 796, 696 tez przeszlo male modernizacje (inna ergonomia, inne oslony wydechow etc). Ceny tez sugeruja innych adresatow modeli. Na moj gust - albo dostaniemy cos zupelnie nowego, albo mocno odswiezone 696. Biorac jednak pod uwage, ze 1100 przy okazji modernizacji dostalo nowe wydechy, po 696 mozna by spodziewac sie tego samego - a po zdjeciu widac, ze uklad jest zachowany. Wiec moze jednak 400?
OdpowiedzCo jak co, ale ceny na pewno nie sugeruj± innych adresatów. Ró¿nica 3 tysiêcy przy cenie w okolicach 40k raczej nie powoduje zmiany grupy docelowej. A reszta w porz±dku, bo 796 jest rzeczywi¶cie raczej uzupe³nieniem gamy modeli, ni¿ zastêpstwem dla 696.
OdpowiedzPrawda :) miedzy 696 a 796 jest 4 kafle, do 1100 trzeba dolozyc kolejne 8... wiec nijak to po srodku :)
Odpowiedz