Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarzeA mnie te¿ ciekawi wybór hayabusy ale bardziej pod k±tem wygody/komfortu podró¿owania. Bo jakby nie by³o to 15000km a hayabusa mimo, ¿e wygodniejsza od sportów to jednak nie jest typowy turystyk, a poza tym jednak drogi gdzieniegdzie przypomina³y bardziej wypad ofroadowy, wiêc czy nie lepiej by by³o np na jakim¶ enduro?
OdpowiedzHayabusa spisa³a siê ¶wietnie, jechali¶my szos±, jad±c enduro nie mogliby¶my siê rozpêdziæ :) Na tê drogê nie wybra³bym innego motocykla gdybym mia³ jechaæ znowu. Nawet gdybym mia³ inny :)
OdpowiedzTo jak± mieli¶cie prêdko¶æ przelotow±? Ponad 200 kmh? Pytam, bo turystyczne enduro bez problemu utrzymuj± prêdko¶ci ok 160 kmh, a do tego mo¿na komfortowo je¼dziæ po szutrze.
OdpowiedzNie mia³em na my¶li "znacznie szybciej ni¿ 200 km/h" :)
OdpowiedzWydaje mi siê, ¿e znacznie szybciej w zale¿no¶ci od warunków, licz± siê te¿ przy¶pieszenia :) Nie mam nic przeciwko enduro, nie przejedziemy tam gdzie ³atwo przejedzie enduro, ale na szosie mamy dodatkowe mo¿liwo¶ci :) Nie mamy wyboru, taki mamy motocykl. Nie chcê podawaæ osi±gów poniewa¿ by³oby to tutaj niepoprawne. W Rosji jest na drodze du¿o pu³apek, u nas mo¿na za³o¿yæ, ¿e jak droga jest dobra to bêdzie dobra, a tam nie mo¿na odlepiæ wzroku od asfaltu, aby nagle nie pojawi³a siê ¶miertelna pu³apka. Im wolniej siê jedzie tym bezpieczniej. Widzia³em dziury na szeroko¶æ ca³ego pasa ruchu, wiêc wyobra¼my sobie gdy z przeciwka jad± pojazdy, przed tak± dziur± trzeba ca³kowicie umieæ wyhamowaæ, wiêc z daleka j± trzeba zauwa¿yæ.
Odpowiedz