Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeA ja mysle, ze motocykl ma takie same szanse na sukces rynkowy, co kazdy inny i niewazne przy tym, ze tylko udaje enduro. Ludzi, ktorzy faktycznie wykorzystuja terenowe wlasnosci motocykli w turystyce jest zapewne znikoma czesc. Wiekszosc kupuje motocykl oczami i wlasnym ego a potem raz od wielkiego dzwonu zjezdza nim z asfaltu na jakas nieutwardzona droge. I tacy ludzie z kasa, ktorzy chca poczuc klimat i jezdza po "podmiejskich" bezdrozach a czesciej po autostradach kupia ten motocykl albo inne BMW GS czy 990 adventure, bez roznicy tak naprawde ktory. Wezma ten, ktory poleca im znajomi czytajacy "madre" gazety motocyklowe lub ktory wpadnie im w oko.
OdpowiedzKupujac ego to nikt nie kupi Yamahy, to zadna marka, BMW, KTM no moze Honda to marki z jakims image. Yamaha, Suzuki to po prostu w miare dobre motocykle, bez zadnej podniety. I mimo ze uwazam ze GS jest kiepski jakosciowo drogi w serwisie to ma wiecej fanu niz Tenera. Fajny motor to zrobi Honda na silniku z VFR1200. Ale to tez bedzie ciezkie.
Odpowiedzbrawo.. gratulujê Ci rzeczowego, konkretnego op³ywaj±cego w argumenty posta. przekona³es mnie.
Odpowiedzniech zgadne, jezdzisz afryka? :)
OdpowiedzNo pewnie, wszystko jest do **** poza honda, bmw i ktm. Kolejny fanatyk marki. Niech zyja fora internetowe. Z nich dowiesz sie wszystkiego.
Odpowiedz