tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2014 Suzuki V-Strom 1000 - nowe zdjęcia + dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2014 Suzuki V-Strom 1000 - nowe zdjęcia + dane techniczne

Autor: Łukasz "Boczo" Tomanek 2013.09.23, 11:12 12 Drukuj

W sieci właśnie pojawiły się nowe informacje dotyczące Suzuki V-Strom 1000, odświeżonego motocykla przygotowanego przez japoński koncern do walki z silną konkurencją w klasie "Adventure". Warto przyjrzeć się dokładniej kilku szczegółom.

Przede wszystkim - wygląd. W redakcji uznaliśmy jednogłośnie, że nowy V-Strom raczej nie wygra żadnej nagrody typu "Best Design Award". Wzornictwo nie różni się w zasadzie niczym, co widzieliśmy na wcześniejszych fotografiach (także tych koncepcyjnych z targów Intermot z zeszłego roku). Zwłaszcza przód jest nieco dyskusyjny. Motocykl sprawia wrażenie dość zwartej konstrukcji i w dziwny sposób nie budzi wątpliwości co do kraju, w jakim powstał.

~~~~~------~~~~~

Ale ważniejszy jest silnik. Otóż Suzuki zdecydowało się wsadzić na stół stary silnik z DL1000 (a dokładniej TL1000S). Silnik ten miał 999 cm3 pojemności i generował spory moment obrotowy. W nowym modelu zwiększono średnicę tłoków o 2mm, co spowodowało skok pojemności do 1037cc. Dodajmy, że ten zabieg odbył się bez zwiększania masy tłoków. Zastosowano także zupełnie nowe cylindry, pierścienie, same tłoki oraz korbowody i wał korbowy i sprzęgło. Suzuki nie podaje na dzień dzisiejszy wartości mocy oraz momentu, ale zapowiada, że będą one większe niż w starym modelu (zwłaszcza, jeśli chodzi o moment obrotowy).

Na pokładzie znajdzie się też kontrola trakcji, która będzie miała dwa stopnie działania + całkowitą możliwość wyłączenia. W V-Stromie 1000 będzie także nowa rama oraz, uwaga, system Twin Spark (2 świece na cylinder). Suzuki zapowiada także, że V-Strom będzie odznaczał się niskim spalaniem i dużym zasięgiem (zbiornik paliwa ma 20 litrów).

Bądźcie czujni, w najbliższym czasie przygotujemy dla Was pełną prezentację nowego V-Stroma!

2014 Suzuki V-Strom 1000 - cechy główne:

Pojemność 1037 cm3
Moc i moment obrotowy większe niż w starym modelu
Kontrola trakcji (1,2, wyłączona)
Nowe tłoki, pierścienie, wał korbowy, korbowody, chłodnica
Sprzęgło antyhoppingowe
System Twin Spark
Nowa rama
ABS (możliwe wyłączenie)
Regulowana szyba (3 pozycję, regulacja jedną ręką)
Kolory:  czerwony, biały, czarny, khaki
Masa (z płynami) 229 kg

  NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:terminant 23/09/2013 13:06

ohyda

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę