Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeLovtza... czekalem na to zakonczenie tego testu ...tego co bys wybral majac bezposredniu porownanie CBR i Daytony. Bardzo dyplomatycznie rozwiazales ten dylemat :)
OdpowiedzDobre pytanie. Gdyby pieni±dze nie by³y istotne pewnie wybra³bym Hondê, kryteria u¿ytkowe s± istotne, a Honda jest po prostu perfekcyjna. Z drugiej strony prawie 10k to bardzo du¿o, szczególnie w dobie kryzysu. Trampek jest na prawdê niesamowity, dlatego to by³yby mój faworyt ;)
OdpowiedzFaktycznie - D675 nie za bardzo pozwala na kompromis. CBR tak. Poje¿dzisz na nim z dziewczyn±, pojedziesz na nim d³ug± trasê w ramach turystyki, a czasami skoczyæ na tor. A Daytonka to motocykl sportowy i tyle. Albo robisz z tego trackbike, albo masz go do jazdy solo+ wypady na tor. Ostatnio stwierdzi³em ¿e nie bedê udawa³ ¿e tylne siode³ko do czego¶ siê przydaje - zdj±³em podnó¿ki pasa¿era i zmieniam zadupek podobnie jak resztê plastików. Tak sobie my¶lê a propos ceny. Wyglada na to zê tylko dystrybutor Triumpha w Polsce nie jedzie swoich klientów bez wazeliny. To ciekawe bo np ostatni zagraniczny test Kawasaki ZX6R i D675. W usa obydwa motocykle majat± sam± cenê - 9799 usd. A u nas? Triumph - 39K za prawdopodobnie najlepszy sportowy motocykl na rynku w porównaniu do cen konkurencji które zazwyczaj s± u nas ok 10 tysiêcy dro¿sze. Wspomniana kawa ZX6R - 47ko³a. Dlatego jesli masz je¼dziæ motocyklem na torze z okazjonaln± jazd± we dwoje na krótkie dystanse - to wybór jest oczywisty. Je¶li natomiast ¶cig jest potrzebny do wo¿enia lasek z Macdonaldsa pod kolumnê, do lasu i z powrotem - lepiej kupiæ co¶ innego.
OdpowiedzMoge to zrozumiec ze moze rzeczywiscie Triumph jest mniej wygodny niz Honda ze wzgledu na wysokie podnowki, nisko osadzone raczki, twarde zawieszenie i honda wypada tu lepiej, ale nie pisz ze CBR600R to motor na dluzsza traske... Jakos ciezko mi sobie wyobrazic pyknac CBR 1000km w jeden dzien, ok sa tacy co robia, ale im tylko wspolczuje bo tam przyjemnosci z jazdy juz brak!!!
OdpowiedzNo trochê przesadzi³em ¿e to wygodne jest. Ale jak siê je¼dzi na codzieñ na D675, a potem usi±dzie siê na takiej cebrze to mi siewydaje jakbym na turystyku siiedzia³ ;)) Fakt ¿e niektórzy robi± dlugie trasy na CBR , za to nie s³ysza³em ¿eby ktos Daytonk± tysiaka strzeli³ ;)
Odpowiedz