Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeMoge to zrozumiec ze moze rzeczywiscie Triumph jest mniej wygodny niz Honda ze wzgledu na wysokie podnowki, nisko osadzone raczki, twarde zawieszenie i honda wypada tu lepiej, ale nie pisz ze CBR600R to motor na dluzsza traske... Jakos ciezko mi sobie wyobrazic pyknac CBR 1000km w jeden dzien, ok sa tacy co robia, ale im tylko wspolczuje bo tam przyjemnosci z jazdy juz brak!!!
OdpowiedzNo trochê przesadzi³em ¿e to wygodne jest. Ale jak siê je¼dzi na codzieñ na D675, a potem usi±dzie siê na takiej cebrze to mi siewydaje jakbym na turystyku siiedzia³ ;)) Fakt ¿e niektórzy robi± dlugie trasy na CBR , za to nie s³ysza³em ¿eby ktos Daytonk± tysiaka strzeli³ ;)
Odpowiedz