Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeHmmm..mozna by tu snuc teraz teorie spiskowe na temat "ustawiania" wyscigów MotoGP...i w sumie tak to wyglada, jesli mówi sie wprost, ze nastepnym razem ten nie ma prawa wyprzedzic tamtego...to jest zadanie pod³o¿enia isê w sytuacji, gdyby teoretycznie s³abszy zawodnik mia³ szanse dojechac wy¿ej od "fabrycznego". Dobrze...i mam nadzijee, ¿e dzije siê to tylko na szczeblu jednego producenta...co i tak kolorowo nie wyglada....przykre to ale tkai ju¿ dzi¶ jest sport. W sumie dobrze, ze ci którzy go uprawiaj± postanowili czasem co¶ publicznie powiedziec bo dyskrecja "jest dobra w polityce" jak powiedzia³ Tusk :D
OdpowiedzW F1 to normalka - w MotoGP te¿ czasami ma miejsce. Nie od dzisiaj wiadomo, ¿e Bridgestone i Michelin faworyzuje jednych, a innym dostarcza standardowe ogumienie i podobnie jest z producentami motocykli - nie tylko Ducati, choæ z team-orders bywa ró¿nie. Pozdrawiam
Odpowiedz