Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Poka¿ wszystkie komentarzeZgadzam siê, seryjne opony to kaszanka, conti Go w oryginalnym rozmiarze to te¿ kaszanka, nawet na suchym asfalcie ³atwo siê blokuj± je¶li nie jest idealnie czysty. Ja zmieni³em opony na Bridgestone Battlax BT-39 z przodu 100/80-17 52 S, z ty³u 120/80-17 61 S. Wymaga³o to nieco wygiêcia na ciep³o tylnego nadkola, a z przodu wymaga³o dorobienie mocowañ dla b³otnika tak aby siedzia³ ze 2 cm wy¿ej, no i na tych oponach to mo¿na po ciasnych serpentynach jechaæ bardzo sprawnie. Bardzo trudno te¿ zerwaæ na nich przyczepno¶æ, w zasadzie tylko kopi±c tylny hamulec mo¿na to zrobiæ. Ró¿nica jest tak ogromna ¿e mam wra¿enie jakby fabryczne opony do cbf 125 mia³y na celu zamordowanie nowych kierowców b±d¼ przynajmniej zniechêcenie ich na amen do jedno¶ladów.
OdpowiedzSiemka. Jest szansa zobaczyæ w jaki uda³o ci siê podnie¶æ przedni b³otnik o te 2 centymetry?
Odpowiedz