Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 45
Pokaż wszystkie komentarzeAha... Rozmówyczni ma 160... co ona może wiedzieć? Jak mam 197 i długie nogi ręce to naprawdę ciężko się wpasować. Podkurczone nogi, przygarbiona pozycja. O owiewkach które kierują strumień powietrza wprost na szyje nie wspomnę. Jeżeli ergonomia motocykla jest projektowana z myślą o średniej światowej (z uwględnieniem azjatów) 170, to wiadomo że komuś kto ma 2m taka geometria nie będzie pasować. I można tu dowolnie zaklinać rzeczywistość ale takie są fakty. Oczywiście, wysoki będzie w stanie jeździć, czasem nawet wygodnie, ale niech ktoś mojego wzrostu weźmie er 6f na kilkugodzinną przejażdzke. Taki artykuł powinien być napisany przez osobę która faktycznie jest wysoka i nie da sobie wcisnąć kitów od niewielkiej azjatki.
OdpowiedzNie no jasne, co może wiedzieć laska która zarabia na chleb projektowaniem motocykli? Jak te żółtki to nic nie kumają, nie to co ty...
OdpowiedzJak chcesz mieć komfort to kup Europejski motocykl a nie skosny. Honda jest dobra dla konusa 175cm w kapeluszu. Ogulnir to motocykle sie kupuje z EU, wiecej fanu i duzo lepsza technika. Japonczycy byli fajni 15 lat temu. Teraz w zadnym segmcie nie maja nic co by rzucało na kolana.
OdpowiedzOgólnie i generalnie, to na początek polecam słownik języka polskiego, a motocykl za 15 lat, jak już osiągniesz pełnoletność.
Odpowiedz