Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeNo i wszystko jasne. A myślałem, że jak jak jadąc w lewo jadą prosto to chcąc jechać 'do góry' na znaku(jak w lewo na znaku, to prosto, to nasze prosto to już nie jest prosto) to może np. skręcają jednocześnie w lewo i prawo(nasze prosto) włączając prawy i lewy kierunek czyli awaryjne.
OdpowiedzMyślę, że musi się tutaj wypowiedzieć ktoś mądrzejszy ode mnie, gdyż interpretacja Kolegi jest jak dla mnie równie poprawna. Oczywistym jest bowiem, że równocześnie skręcając w lewo oraz w prawo pojedziemy prosto. A że fakt zmiany kierunku informujemy kierunkowskazem to faktycznie najlepszym wyjściem są awaryjne, chyba że będziemy z odpowiednią częstotliwością włączać i lewy i prawy kierunkowskaz. Nurtuje mnie jeszcze tylko: czy skręcając w prawo włącznie tylko prawego kierunkowskazu jest wystarczające oraz co oznacza jeśli ktoś włączy tylko lewy kierunkowskaz? Poproszę mądrzejszych o komentarz.
Odpowiedz