Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeNie jest wa¿ne czym hamujesz. Wa¿na jest warto¶æ przeci±¿enia które powstaje przy hamowaniu oraz charakterystyka jego narastania która okre¶la czy hamujemy. Potem dodatkowe dane z ¿yroskopów i dobre diody czy przewód elektroluminescencyjny. Zasilanie z baterii litowej CR123 lub dobrego akumulatora. Wytrzyma wystarczaj±co d³ugo, zapewne wiêcej ni¿ zestaw BT który i tak ³adujemy. Po je¼dzie, raz na tydzieñ - do miesi±ca pod³±czasz powerbank i nastêpnego dnia dzia³a jak nowy ;-) A kask wci±¿ mo¿e le¿eæ w gara¿u. Ja chcia³bym jednak ¿eby ¶wieci³ nawet podczas hamowania silnikiem. Dobry silnik jest lepszy ni¿ lipne hamulce. Jad±cy za Tob± nie zorientuje siê do momentu kiedy wjedzie w Ciebie. Do tej pory robili w maszynie taki rzeczy ale kask dzia³a zawsze z kierowc±. Ro¿nica porównywalna do assistance przy ubezpieczeniu OC i przez ADAC ;-D To nie cuda. To fizyka, matematyka i najnowsza wczorajsza technologia ;-)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza