Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarze,,Jest równie¿ przyk³adem idealnego balansu na linii cena-jako¶æ. Kosztuje du¿o, wyj¶ciowo ponad 21 tysiêcy z³, ale ka¿da z³otówka ma swoje odbicie w cechach tego znakomitego skutera.,, Ja nie widzê tego idealnego balansu. Widzê za to, ¿e i Honda i Yamaha (X-max 125) robi± w wa³a posiadaczy prawa jazdy kat. B karz±c im p³aciæ horrendalne pieni±dze za maksymalne, dopuszczalne przez prawo, parametry techniczne pojazdów do 125 ccm. Za 5 do 8 tys. z³ wiêcej mo¿na w ofercie trzech kamertonów znale¼æ o wiele lepsze i mocniejsze maszyny, które jednak wymagaj± ju¿ kategorii A2. Podobnie w Piaggio: za nieca³e 30 kafli jest BV 350, który ci±gnie jak SH 300 (albo i lepiej) której w ofercie ju¿ nie ma :) BV 350 mo¿na by³o pod koniec ubieg³ego roku, w promocji na model demo, kupiæ za 21 tys. I jak to siê ma do ceny ,,Si³y 125,, ? No chyba, ¿e kto¶ traktuje skuter jak smartfon, czyli gad¿et...
OdpowiedzTaka wada marek Premium, s± fajne, dobre osi±gi, ale p³acisz czêsto za znaczek.
OdpowiedzPrzecie¿ zawsze mo¿na zrobiæ prawko, nikt nie broni ;)
Odpowiedz