Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeAutorze, co Wy piszecie ? "Kiedy porównamy nowe Z900 z poprzednim modelem to będzie to rewolucja, jednak kiedy spojrzymy na całe motocyklowe podwórko to będzie to dopracowana ewolucja." .... Proszę ... toż to odgrzewany kotlet, który nieco cięższy, zarazem nieco słabszy, a Pani na taniej stołówce usiłuje nam wcisnąć kolejnego dnia jako nowe danie... Tu nie ma żadnej rewolucji. Nigdzie. Tu jest rozpaczliwa próba nadgonienia cyt. "agresywnym" (bo dzisiaj musi wszystko być agresywne - ale tylko z wyglądu) designem braku nowego rozwiązania. A może ja mam już za dużo lat jako motocyklista i dlatego widzę tę degradację wstecz niektórych sprzętów ? Bo to już nie jest nawet stanie w miejscu, "....Główną zmianą w silniku jest obniżenie krzywek wałków rozrządu, co wpływa na lepsze mieszanie i spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej, spełniając normy emisji Euro 5+ ..." Obniżenie inaczej tzw. spłaszczenie krzywki spowoduje nic innego jak słabsze/krótsze/mniejsze napełnienie cylindra, co z kolei wpłynie wprost moc i moment także. Napiszcie czytającym te art. wprost - że jest dostosowanie do nowej normy i próba wyciśnięcia sprzedaży poprzez "agresywną" stylizację. EEEchhh, gdzie te czasy gdy z każdym modelem zawory przez coraz dłuższy czas były współotwarte, krzywki coraz ostrzejsze, a sprzęty coraz lżejsze.... ?? Europo, dokąd zmierzasz, chciałoby się rzec. Temat szeroki jak rzeka. Pozdrawiam.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza