Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarze690 i 700 to fajne motocykle z jedna ale konkretna wada konstrukcyjna: umiejscowienie zbiornika, a dokladniej wlewu paliwa na tylnym blotniku. Przeplacenie piona na astalcie latwo moze spowodowac rozszczelnienie wlewu a koncowka tlumika dziala jak kamien w zapalniczce. Ponizej link pokazujacy jak przekonal sie o tym wlasciciel SMC 690: https://m.youtube.com/watch?v=AI1I022EP_Q Konsekwencja jest takze brak mozliwosci zamontowania porzadnej wyprawowej cysterny (Acerbis robi jakies male kieszonki na wache zamiast flapsow). Brak dolnych podciagow ramy w wersji enduro tez nie jest najszczesliwszy, ale biorac pod uwage spektrum zastosowan daloby sie z tym zyc.
OdpowiedzJest bardzo prosta metoda unikania takich sytuacji - nauczyæ siê wciskaæ hamulec :)
OdpowiedzNie ma ludzi nieomylnych.
Odpowiedz