Osłony Kriega Fork Seal Cover naszym zdaniem
Błoto i muł to najgorsze środowisko dla pracy uszczelniaczy w widelcu motocykla. W sposób szczególny dotyczy to maszyn offroadowych, które z definicji muszą radzić sobie często właśnie w takich warunkach. Jednym z mniej przyjemnych doświadczeń dla motocyklistów jeżdżących w terenie są nieszczelności przedniego zawieszenia spowodowane przedostawaniem się pod uszczelniacze zanieczyszczeń, które prowadzą do utraty oleju i z czasem niszczą uszczelki.
Zestaw Fork Seal Cover sprawdzaliśmy na naszej redakcyjnej Hondzie CRF450X i test wypadł jednoznacznie pozytywnie. Po 20 godzinach w terenie uszczelniacze mają się dobrze. Jedynie nasza nieuwaga sprawiła, że jeden z nich przetarty został o osłonę lagi, ale nie przeszkadza to mu w wywiązaniu się z powierzonych zadań.
Montaż i demontaż osłon jest banalnie prosty i można wielokrotnie wykorzystać do tego celu ten sam zestaw. Prawda jest taka, że w suchych warunkach benefity z zastosowania tego typu rozwiązania będę raczej psychologiczne, ale sytuacja zmienia się gdy robi się mokro, grząsko i błotniście. Wtedy zamieszczenia i woda nie mają szansy przedostać się w pobliże uszczelniacza.
W naszej ocenie to prosty, niedrogi i skuteczny sposób na wydłużenie trwałości uszczelniaczy. Polecamy.
Cena: 91,88zł za komplet na obie lagi
Ocena (w szkolnej skali 1-6): 5
Gdzie to kupić? http://www.redline.com.pl
|
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeTo jak w końcu jest z tymi osłonami? Robią więcej szkody czy pożytku?
OdpowiedzJak wiesz jak z tego korzystać to masz pożytek. Jak ze wszystkim w zyciu.
OdpowiedzFunkcje opisana sprawuja ZGARNIACZE lub tzw uszczelniacze pylowe, dodawanie 3 elementu zwieksza tarcie i opór w pracy zawieszenia, moze tez maskować wycieki. Nie wiem na ile to jest szczelne.
Odpowiedzale przecież to (i inne takie oslony) sie zdejmuje i czysci. jak jedziesz w bloto to zakladasz, jak jest sucho to zdejmujesz. jaki problem?
Odpowiedzja uzywam pelen neopren od 2 lat i na razie pod spod nie dostalo sie ani ziarno piachu zawieszenie nie ruszane poza jedna zmiana oleju przed sezonem. wczesniej przy jezdzie przy tych samych ...
Odpowiedzale po co to wszystko jak jest SEAL DOCTOR i po każdej jeżdzie kilak sekund i wszystko czyste :) POLECAM www.inter-cross.pl tam można zakupić doktorka
OdpowiedzOsłony owszem chronią uszczelniacze zawieszenia za 30 zł, a jednocześnie mogą ZNISZCZYĆ gładź lagi zawieszenia drobinkami brudu trącymi lagę przy normalnej pracy zawieszenia!!! Autor artykułu chyba...
Odpowiedz