Odmowa wypłaty odszkodowania - AXA w akcji
Wydawałoby się - standardowa sytuacja. Starszy Pan wykonując lewoskręt, zajechał drogę motocykliście, ten co oczywiste dał w heble, tył motocykla się uniósł, kierowca jednośladu miał jednak za mało miejsca, aby bezpiecznie wyhamować, przez co przeleciał przez kierownicę i maskę samochodu. Zobaczcie jak AXA, ubezpieczyciel kierowcy auta, zinterpretowała całe wydarzenie. Sprawa wydawałoby się oczywista i kwestia ustalenia winnego tego zajścia nie powinna zająć w tej sytuacji dłużej, niż 0,3 sekundy. To co się stało okazało się także oczywiste dla AXA. Usiądźcie zanim to przeczytacie, bo my… zaniemówiliśmy.
Możliwości są dwie. Albo pracownicy AXA są mocno niewydolni intelektualnie, albo uważają za takich ludzi, którym powinni wypłacić odszkodowanie...
Informację otrzymaliśmy z bmwmotoklub.pl
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeOdmowa odszkodowania ?? U mnie to nie problem pomoge w takiej sytuacji www.krystiankubach.pl tel 889220990
Odpowiedzhttps://www.facebook.com/JakOszukali Pierwszy obrazek...
OdpowiedzCo za debile... A co jeśli np. samochód podczas próby uniknięcia wypadku wpadnie w poślizg? Czy AXA też stwierdzi, że auto poruszało się "niestandardowo", gdyż po ulicy jeździ się na wprost, a nie ...
OdpowiedzDobre:-)
OdpowiedzBojkot AXY to będzie najlepsza nagroda za tego typu działania.
OdpowiedzMotocyklista używał motocykla niezgodnie z przeznaczeniem bo jechał na przednim kole, chłopak pomyślał wychodząc z domu \"dzić cały dzień będę jeździł na przednim kole bo mogę\", zastanawia mnie ...
OdpowiedzCo do pierwszej części wypowiedzi pełna zgoda, chętnie usłyszałbym od Axy jak sobie wyobrażają jazdę non stop na przednim kole. Ale nie można się zgodzić z twierdzeniem, że hamując tak, że tylne koło unosi się na więcej niż 1cm nad ziemię samo hamowanie jest skuteczniejsze. Jakby tak było to wszyscy w wyścigach motocyklowych przed co drugim zakrętem robiliby stoppie:). Najsilniejsze hamowanie ma miejsce wtedy, gdy jesteśmy na granicy utraty przyczepności przez tylną oponę (nie dotyczy chopperów).
OdpowiedzW hamowaniu awaryjnym jest ciężko utrzymać oba koła w przyczepności. Przy ostrym hamowaniu często zdarza się również podniesienie tyłu. Nie każdy jest mistrzem kierownicy i umie idealnie hamować.
OdpowiedzDlatego warto uczyć się stoppie, wtedy motocyklista idealnie wyczuje hamulce... Choć mając ułamki sekundy na reakcję, instynktownie wciskasz heble. Oba. I tył leci w górę. Autora pisma wsadziłbym na moto, rozpędził do 100 i kazał nacisnąć klamkę hamulca z całej siły. Zobczyłby jak to jest. A nie. Szkoda moto....
Odpowiedzmiałem podobną sytuację, gówniarz jadący Corsą od tatusia z ekipą na dyskotekę zajechał mi drogę, aby w niego nie wjechać odbiłem w lewo i niestety nie ustałem, przez co motocykl wywalił się na ...
OdpowiedzWitaj Tomasz mielem identyczna sytuacje z axa i tak samo odmowa wyplaty odszkodowania podstawa jest taka po dokladnej analizie zgromadzonej w sprawie dokumentacji ustalono iz do zgloszonych uszkodzen pojazdu marki yamaha r6 nie doszlo w deklarowanych przez zglaszajacego okolicznosciach -smieszni sa w tych uzasadnieniach moje pytanie brzmi jak rozwiazales ta sprawe i czy otrzymales pieniadze ? czy moze zleciles to ktorejs z firm zajmujacej sie sciaganiem odszkodowania z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam sebastian
OdpowiedzSebastian uzasadnienie podobne napisali, nic z tym dalej nie robilem niestety, a teraz sprawa chyba juz sie przedawnila. No coz jude znow sa do przodu o niewyplacone pieniadze:( Pozdrawiam.
Odpowiedz