tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: KTM 390 Adventure powstanie!
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: KKK 18/06/2015 22:36

Widać, że nie znasz tematu, a się wypowiadasz. Komu brakuje w Versysie mocy to niech kupuje Multistradę lub Duka 1290 i niech nie narzeka... Dużo ludzi jeżdżących terenowo chce lekkiego turystyka. Pojawienie się CRF250L, CCM GP450, teraz plany tego to potwierdzają. Kupa ludzi co objeździła się krowami pokroju Trampka czy V-stroma rozumie że, podstawowym parametrem w terenie to jest MASA a nie moc. Załadowana krowa waży ćwierć tony - podniesienie tego zestawu samodzielnie w błocie czy na zboczu jest często niemożliwe. Dobra masa duala to 140kg zalanego. Plus prześwit odpowiedni i zawieszka głębsza i masz FUN z bagażem a nie mordęgę . Moc potrzebna to 30-40KM by utrzymać 100kmh (więcej nie trzeba) na szosie lub podjeżdżać stromo w górach. Można zawsze wziąć mniejszą zębatkę w góry i zmienić w 15min jak brakuje pary. Ludzie objuczają stare XR400, DR350, DRZy400, WR250R, bo nie ma nic na rynku w tej kategorii. Jak jedziesz na łikend z namiotem pragnąc jak najrzadziej widzieć asfalt to takiej klasy szukasz ze względu na masę. Od mocy masz KTMy 690, czy 500, i takie też są przysposabiane do turystyki. Pragnąc przejechać na urlopie Karpaty zaczynając od połonin ukraińskich, kończąc na Transalpinie jako deserze, a nie celu, to dual poniżej 150kg jest idealny, a czy ma 30 czy 50KM to sprawa drugorzędna jak nie dalsza. Nawet te SUVy asfaltowe stają się uciążliwe i dlatego Honda ugięła się to potrzeb rynku i wypuszcza nową Afrykę ponoć grubo poniżej 200kg.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę