tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM Duke 125 - pierwsze wra¿enia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

KTM Duke 125 - pierwsze wra¿enia

Autor: Lovtza 2012.06.22, 15:27 11 Drukuj

Ma³y Ksi±¿ê jest w naszej redakcji zaledwie od trzech tygodni, a ju¿ zd±¿y³ zaskarbiæ sobie szerokie grono zwolenników. Jakie s± nasze pierwsze wra¿enia z jazdy austriack± propozycj± nie tylko dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A1?

Ma³e jest wielkie

Tym, co zaskoczy³o nas jako pierwsze, jest przestronno¶æ za sterami Ksiêcia. W praktyce maszyn± t± mo¿e je¼dziæ doros³y facet, a nie tylko m³odzie¿, szczególnie ¿e motocykl sprawia wra¿enie maszyny o wiêkszej pojemno¶ci, ni¿ ma to miejsce w rzeczywisto¶ci. Wszystko jest dok³adnie tam gdzie siê tego spodziewamy, wska¼niki s± czytelne, a ich funkcje bardzo rozbudowane. Nawet po d³u¿sze je¼dzie kierowcy nie doskwieraj± bóle pleców, nóg czy r±k. Oznacza to, ¿e Duke 125 to nie tylko ¶wietny pomys³ na podrywanie nastoletnich kole¿anek, ale tak¿e bardzo sensowne narzêdzie do poruszania siê po mie¶cie i na dojazdy do pracy.

To jednak KTM

Gdy po raz pierwszy prezentowali¶my wam Duka 125 testuj±cy go Micha³ Mikulski wytyka³ konstruktorom ró¿ne oszczêdno¶ciowe zabiegi. Rzeczywi¶cie w paru miejscach Duke odchodzi od standardu wytyczonego przez KTMa. Brak jest regulowanych klamek, osprzêtu Magury, hebli Brembo, opon Pirelli i paru innych wizytówek austriackiego producenta, tylko… co z tego? Duke 125 ¶wietnie je¼dzi, super siê prowadzi, hamulcom nie sposób czegokolwiek zarzuciæ, klamki i inne tanie komponenty spokojnie mo¿na wymieniæ na takie, które bêd± nam pasowa³y. Silnik spisuje siê znakomicie jak na 125 – krêci siê rado¶nie do wysokich obrotów, ca³y czas dostarcza sporo mocy, zmiana biegów jest lekka i szybka, ale trzeba starannie wbijaæ biegi bo wrzucone od niechcenia potrafi± wypa¶æ.

Po d³u¿szej chwili spêdzonej za sterami 125-tki wiele rzeczy staje siê oczywistych. Najwa¿niejsz± jest to, ¿e projektanci tej maszyny chcieli zaoferowaæ szerokiemu spektrum m³odych ludzi przyjemno¶æ z jazdy jedno¶ladem jak± oferuj± austriackie maszyny. To w naszym odczuciu uda³o siê.

Gdy ceny szalej±

Gdy ceny paliw i motocykle konkurencji szybuj± do góry, KTM k³adzie na stó³ mocne karty. Motocykl kosztuje 16 tysiêcy z³otych, co jest cen± bardzo konkurencyjn± dla japoñskiej produkcji. Zu¿ywa przy tym 2,5 do 3 litrów benzyny na 100 km, jedzie 110km/h obci±¿ony doros³ym facetem, prezentuje siê przy tym znakomicie, co dla m³odych ludzi jest wa¿ne. Maszyna jest prosta w obs³udze i ³atwa w prowadzeniu. Idealny pomys³ na pierwsze moto, maszynê kat A1, lub na przyjaciela dla drobniutkiej dziewczyny.

Ju¿ wkrótce przygotujemy dla was bardziej szczegó³owe materia³y odnosz±ce siê do tego jak Duke 125 zachowuje siê w ró¿nych sytuacjach drogowych i ¿yciowych.

KTM Duke 125 z przodu
Duke 125 na miescie
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
KTM Duke 125 na ulicy
Duke125 na miescie
KTM Duke 125
Szary Duke 125
Prawy profil Duke125
Logo Duke 125
Silnik KTMa Duke 125
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor:Micha³ 23/06/2012 14:34

Tato, kup... ;)

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê