Honda NC700X - pierwsze wra¿enia
Mamy ju¿ za sob± pierwsze jazdy nowiutk± Hond± NC700X i wiele wskazuje na to, ¿e to mo¿e byæ prawdziwy bestseller. ¦wietna ergonomia, porz±dne podwozie i rewolucyjny silnik. To wszystko przybrano robi±c± bardzo dobre wra¿enie dynamiczn± stylizacj±. Na deser ma zostaæ podana bardzo konkurencyjna cena.
To specyficznie je¿d¿±ca maszyna, która nie wpisuje siê w ramy dotychczas okre¶lone przez rynek motocyklowy. Zarówno praca jednostki napêdowej, jak i samo zachowanie motocykla na drodze dla wielu mi³o¶ników jedno¶ladów z utartymi wyobra¿eniami o nowoczesnych motocyklach mog± byæ nieco zaskakuj±ce. Tyle, ¿e specyficzno¶æ o której wspomnia³em, w przypadku NC700X powinna byæ rozumiana jako zaleta. Podsumowaniem dzisiejszego szwêdania siê po portugalskim wybrze¿u by³a wizyta na stacji benzynowej, zakoñczona wynikiem 3,8 litra na 100 km…
Ju¿ wkrótce na stronach ¦cigacz.pl znajdziecie pe³ny test nowego iXa. Jeste¶my ciekawi, co najbardziej interesuje was w tym do szpiku ko¶ci nowym jedno¶ladzie. Z chêci± odpowiemy na wszystkie pytania dotycz±ce nowej maszyny, jeste¶my do waszej dyspozycji pod redakcyjnym mailem, na naszej stronie Facebook oraz w komentarzach.
|
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeje¿d¿e Ncx-em od nie dawna , bardzo mi siê podoba. Tankuje ca³y bak za 50 z³ i robiê na tym baku prawie 400 km. Prêdko¶æ maxymalna jak± uda³o mi siê pojechaæ to 170 km/h ale jeszcze mog³em ...
OdpowiedzWystarczy, ¿e ch³opak pojedzie na prezentacje do Portugalii i honda jest cacy, rewolucyjna, inne podej¶cie itp. A co jest takiego w niej rewolucyjnego czego by nie wymy¶lono w motocyklach czy ...
OdpowiedzTak to ju¿ jest. Nie miej pretensji do wla¶ciciela ¶cigacz.pl, ¿e s³odzi Hondzie. Taka praktyka jest powszechna we wszystkich naszych "mediach" motocyklowych. Nie tylko portale internetowe, ale równie¿, albo nawet przede wszystkim nasze polskojêzyczne magazyny motocyklowe, s± idealnym przyk³adem kolesiostwa i wzajemnej adoracji. Mistrzem w tej dziedzinie jest "¦wiat motocykli" ze swoim redaktorem naczelnym na czele. Ta gazeta do totalne dno.
OdpowiedzZazdro¶æ to potezna ale i straszna sprawa;)
OdpowiedzOch ty prosty konsumencie:)
Odpowiedz3,8l ??? a co to za wynik ? ;) BMW juz dawno doszlo do tego poziomu...
OdpowiedzHmmm a doliczy³e¶ do wyniku BMW ile oleju na 100 we¼mie? ;>
OdpowiedzIle kosztuje porównywalny motocykl BMW? 35K?
OdpowiedzInteresuje mnie rozwi±zanie zmiany biegów przy lewym lewarku sprzêg³a.. Jak siê to spisuje i jak dzia³a DCT.. Czy nie jest to zbyt "skuterowe" rozwi±zanie?
OdpowiedzStandardowe informacje, które pojawiaj± siê w ka¿dym dobrym te¶cie powinny w zupe³no¶ci wystarczyæ. Przyda³oby siê te¿ jakie¶ porównanie z CBF 600N. Czy Honda sama zrobi³a sobie konkurencjê, czy to...
Odpowiedzaaa, i gdzie toto ma wlew paliwa? :) w tym slawnym juz schowku na piwo? ;) Testujecie wersje DCT czy "go³±"?
OdpowiedzPaliwo mie¶ci siê w oponach.
Odpowiedz