Akcja serwisowa BMW S1000RR - usterka bocznej podstawki
BMW og³osi³o akcjê serwisow± swojego flagowego przecinaka S1000RR. Chodzi o podstawkê boczn±, zwan± popularnie kos±. Fabryczna wada polega na samoczynnie luzuj±cych siê ¶rubach mocuj±cych, które ostatecznie mog± doprowadziæ do ca³kowitego odkrêcenia siê podstawki, a z kolei efekty tego s± raczej przewidywalne.
Zgodnie z informacjami, które uzyskali¶my u importera BMW, akcj± objête jest 11009 motocykli na ca³ym ¶wiecie i dotyczy ona egzemplarzy wyprodukowanych miêdzy wrze¶niem 2011 a grudniem 2012. BMW bêdzie powiadamia³o listownie w³a¶cicieli S1000RR, w którym wada ta potencjalnie mo¿e siê uwidoczniæ. Producent zapewnia tak¿e, ¿e znanych jest jedynie kilka przypadków, gdzie ¶ruba faktycznie siê poluzowa³a. Sama naprawa i usuniêcie wady ma potrwaæ nie d³u¿ej ni¿ pó³ godziny.
Nie ma oficjalnej informacji ilu motocykli w Polsce dotyczy wada podstawki bocznej, ale BMW bêdzie kontaktowa³o siê z wszystkimi posiadaczami motocykli wyprodukowanych w wy¿ej wspomnianym okresie.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzejest to ogromne przezycie, gdy podstawka przechodzi do pozycji "postojowej" przy predkosci np. pow. 200 km/h... ;)
Odpowiedzjak dla mnie trollowanie panigale z ich akcjami serwisowymi;) ducati robi motocykl, ktory mia³ byæ prze³omem, a na dzien dobry ma pelno akcji serwisowych i to dotyczacych powaznych usterek, a bmw ...
OdpowiedzCiekawe czy doczekam czasów gdzie s1krr bêdzie tak samo dresiarskie jak e36 w coupe. :D
OdpowiedzW±tpiê czy tak siê stanie gdy¿ prêdzej siê S1000 strasznie zestarzeje ni¿ stanieje do mo¿liwo¶ci przeciêtnego "poliestrowego pomykacza"
OdpowiedzA ja mam 323ti to jest E36 compact podkrecony kolektorem dolotowym z M50B25 i nowymi mapami zaplonu na 200KM z 2,5litra pojemnosci i jestem zadowolony i w nosie mam jak mnie ktos w tym postrzega. Auto jak na swe lata 1998r. swietnie sie prowadzi,hamuje i nawet nie tak duzo pali jak sie jezdzi troche wolniej... Napewno nie zamienil bym go na nowego VW z ich silnikami TSI czy TDI mimo, ze mnie na nie stac... BMW seri E36 to swietne samochody ale z silnikami 6 cylindrowymi i od 2,5 litra w zwyz!
OdpowiedzPowiedzmy sobie szczerze, BMW zaczyna siê od sze¶ciocylindrowego 2500ccm w górê, niezale¿nie od generacji. Tak samo jak niektórzy mówi±, ¿e mercedes zaczyna siê od klasy C w górê. I co¶ w tym jest ;) Pozdro
OdpowiedzI tak samo tanie;D
Odpowiedzoby nie! motocykle bmw jeszcze jako¶ trawiê, za to auta za darmo bym nie chcia³ :D mam nadziejê, ¿e to siê nie zmieni
Odpowiedznie wiem co twoim zdaniem brakuje samochodom BMW, sa to naprawde fajne auta a ze Polacy im przyczepili idiotyczna metke auto dla dresa ktore apropos wogole nie jest aktualne to juz inna historia. ale co tam trza cos wypocic na forum... a prawda jest taka ze jakbys wsiadl do serii 6 Gran Coupe to bys sie zes..ral z radosci...
OdpowiedzA potem ze...ra³ siê w ASO...
Odpowiedzczy ASO np Lexusa jest tanszy twoim zdaniem? poza tym jak mozesz sobie pozwolic na 6 Gran Coupe to mysle ze z ASO tez nie bedzie problemu... prawda jest taka ze bardzo duzo ludzi chcialoby jezdzic w BMW ale ich nie stac i pie...la trzy po trzy para 15 ze to dresowoz, drozyzna awaryjne i ch... wie co jeszcze, nie potrafie tylko zrozumiec dlaczego to robia... jakas zbiorowa forowa paranoja ktorej paru kolegow powyzej jest czlonkami...
OdpowiedzMotocykle dla dresów to R1 i R6 :D
OdpowiedzI to praktycznie do 2004 roku bo pó¼niej ju¿ jest zbyt drogo. Aaa i do tego krótkie spodenki i koszulka :P
OdpowiedzA gdzie klapki ?!? Klapki to podstawa, a najlepiej chiñskie.
OdpowiedzSolidna niemiecka robota...
Odpowiedz