Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeraczej nie, bo musia³by byæ diabelsko drogi - pewnie powyzej 100-120 tys.; ale gdyby zrobili nakeda 200 koni, bez kontroli trakcji i absui ale z ohlinsem TTX za mniej ni¿ 60 tys. to bym kupi³ bez jazdy probnej
OdpowiedzTyle, ¿e firmy s± zobligowane przez UE do produkowania motocykli z ABSem.
Odpowiedznie slyszalem o takim przepisie? - przeciez chyba na rynku jest sporo modeli bez abs albo z mozliwoscia calkowitego odlaczenia?
Odpowiedzmotocykl, który ma 240+ koni na kole to tylko w motogp, z cudami techniki i technologi± kosztuj±c± miliony, a nie 120 tysiêcy... odno¶nie power nakeda jest bardzo bliskich twoich wytycznych ktm super duke 1290 r, mocy ma nie wiele mniej, za to nadrabia momentem obrotowym, a i cena jest bardzo blisko Twojej granicy, bo ~65 tysi za sztukê... a je¿eli ju¿ wspominamy o zawieszeniu typu TTX i lepszych, o podwy¿szonych parametrach itp, to samo zawieszenie zaczyna siê od 20 tys euro (profesjonalne zawieszenie do kupna, jakie mi siê obi³o o uszy to 50k euro)... tak¿e wszystkiego siê nie da mieæ za takie pieni±dze, ale KTM jest jak najbli¿ej Twoich wytycznych... pzdr
Odpowiedzttx ma speed triple R - jezdzi³em tym trzy godziny i byl b. dobry;zrobienie motocykla z silnikiem 240 - moze na wale a nie tylnym kole - jest jak najbardziej w zasiegou moto za 30 tys. euro (bmw ma ze 185), tyle ze trzeba by go bylo czesto wymieniac :), poza tym ceny motocykli wyscigowych nabija rama i zawieszenie - ale gdyby taki silnik produkowac w tysiacach egz. to kto wie?
Odpowiedz