Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzepozatym nigdy niemozesz mieæ pewno¶ci w jakim stopniu dane motocykle wsb zosta³y zmodernizowane i jak dobrze je zestrojone bez wgl±du w telemetrie podczas testów , to co widaæ w wy¶cigu to jzu tylko efekt koñcowy tego jak zestrojono i podkrêcono dany motocykl do tego jeszcze dochodzi czynnik ludzki czyli kierowca fakt ze tam wszyscy a na pewno wiêkszo¶æ wyciska z ka¿dej z maszyn 100% to jednak jakies minimalne roznice sa i onie chodzi w wyscigu który ma 20 ko³ek do tego walka ³okieæ w³okiec i nie zawsze uda siê utrzymaæ idealnej linii przez zageszczenie motocykli na winklu na hamowaniu itd. itp. itd. dopiero majac pelene wgald wto wjakim stopniu danym model zosta³ zmodyfikowany i jak zestrojony i je¶li mialbys pewno¶æ ze keirowca wyciska z tego setupu absolutnie wsyztsko wtedy dopiero mo¿na by by³o cos osadzac odno¶nie potencja³u danej konstrukcji ramy i silnika itp. bo to co widaæ w wy¶cigu to jzu jest jak pisa³em efekt koñcowy wszytkich czynnikow razem a to niedaje moim zdaniem pelnego obrazu i niedaje prawa do w pe³ni miarodajnego osadzania która baza jest do koñca najlepsza .
Odpowiedzchoæ walka na ³okcie to jedno jednak tak naprawdê roznice widaæ w czasach najlepszego kó³ka na koñcu wy¶cigu to te czasy pokazuja jak duza roznica jest miedzy motocyklami przy zalozeniu ze ka¿dy ejst wykorzystywany w 100% przez kierowce ,w takim wypadku jedyne do czego trzeba by siê by³o odneisc to stopien modernizjacji i zestrojenia maszyny
Odpowiedz