Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 84
Pokaż wszystkie komentarzepotwierdzam to, co tu napisano w 100%. Ja kupiłem moto(duży skuter), żeby jeździć nim do pracy, wychodzę z założenia, że do pracy jeździ się nie po to żeby dokładać, tylko zarobić pieniądze i koszty z tym związane MUSZĄ być możliwie jak najniższe. Motocykl nadaje się do tego idealnie. Uważam, że jeżdżąc w sposób przemyślany maszyna potrafi odwdzięczyć się naprawdę rewelacyjnym spalaniem i nie ma to nic wspólnego z zamulaniem, klucz do sukcesu jest na odcinku od jednych świateł do drugich. Co ciekawe, moja maszyna pracuje w ten sposób, że gdy jadę ze stałą prędkością obroty są na poziomie 5-5,5 tys, kiedy przyspieszam pojawiają się wartości między 6-8 tys. Ponieważ jest to automat nie mam za bardzo na to wpływu, mogę za to jeździć tak, żeby wskazówka obrotomierza możliwie jak najmniej się ruszała. Dla mnie spalanie poniżej 3litrów nie jest żadną sensacją. Potwierdzam też, że z tego punktu widzenia warto posiadać nowe moto z nowoczesnym silnikiem, gaźnikowce czy dwusuwy są ok. ale na inną okazję.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza