Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 44
Pokaż wszystkie komentarzeoby tylko nie doszlo do zwiekszenia liczby wypadkow i zgonow.wtedy zacznie sie nagonka w mediach,motocyklisci to dawcy itd.i zamiast czegos dobrego ,wyjdzie jak zwykle....zarobią tylko koncerny mottoryzacyjne.chcociaz mozim zdaniem nie wplynie to na popularyzacje motocyklizmu.najwyzej ten co kupwowal sobie skuter ,kupi cos do pojemnosci 125 cm.Co niestety moim zdaniem spowoduje zwiekszenie niebezpieczenstwa na naszych drogach.nie zdziwie sie jak za kilka lat ,pod naciskiem opini publicznej przepisy znowu beda zaostrzone.mam obawy czy osoby ktore w ogole nie jezdzily na jednosladzie wczesniej ,bezpiecznie ogarna sama technike jazdy motocyklem ,jak i porusznie sie na polskich drogach.......
OdpowiedzIdźmy dalej tą logiką to wyjdzie na to, że po co sex? Skoro z sexu są dzieci, a dzieci to napędzaniu peirdylionu koncernów. Niech to wszystki wyginie.
OdpowiedzPrzestań... 125 nie jedzie, pozwala na poruszanie się w przyzwoitym tempie, nie tamując ruchu i nie tworzy takiego niebezpieczeństwa jak skuter i 45km/h na drodze z 90ką... Do tego posiadacz kat B może dosiąść 1000konnego veyrona, a na 125 uważasz, że będzie niebezpieczny i nieodpowiedzialny?? Nie rozdają tego uprawnienia dzieciom, w podstawówkach, tylko ludziom od co najmniej 21 roku życia, którzy posiadać będą prawko od co najmniej lat trzech. Takkkk masz rację, już widzę tych wariatów 80km/h na rometach...
Odpowiedz