Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeinformacja prasowa- sponsorowany? ''ergonomia nowego Vapora, czyli wysoko¶æ siedziska, odleg³o¶æ siedziska od kierownicy, rozstaw osi, k±t g³ówki ramy oraz prawid³owo dobrany ¶rodek ciê¿ko¶ci" yhy ja jak jechalem to balem sie przekroczyc jego licznikowe 60, "Du¿± zalet± nowego Vapora jest zastosowanie sprawdzonej jednostki napêdowej pochodz±cej z poprzedniej wersji Vapora, która by³a wielokrotnie badana pod k±tem obróbki wykonania poszczególnych podzespo³ów silnika, luzów monta¿owych, wytrzyma³o¶ci materia³ów, testów drogowych oraz testów na hamowni" a jest skuter który siê mo¿e szybciej zepsuæ? i ma gorsze spasowanie czê¶ci? ciekawe ile zipp musia³ zabuliæ za taki artyku³
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza