Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
nie klocimy sie o jakosc, to osobna historia, osatni czasy producenci nie rozpieszczaja nikogo zbyd solidnoscia, chlopek parkuje kolo mnie kawasaki er6 chyba, gadalem z nim i ma go 3 lata, calusienki wahacz w bablach i sruby pordzewiale. tak to juz jest, tani ocynk i nic wiecej, i bmw w tej kwesti tez nie jest lepsze, tez mam bable na wahaczu, podbnie moj kolega na fz6. ale chocby skaly sraly to za ch...ja nie moge powiedziec ze to motocykl dla dziadkow o czym uparcie pisze ten k..yn txa. dyskusja sie tylko o tym toczy. dodam tylko ze sukcesami w sporcie nie stoja cywilne motocykle ktore nam producenci oferuja, ale txa dal sie nabrac i w to wierzy chyba, bo dla niego te sukcesy to wyznacznik czy marka jest dla dziadkow czy nie. a jesli spojrzymy na cywilne maszyny to sie okaze zupelnie co innego.