Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Zupełnie się nie zrozumieliśmy. Nie chodziło nam o mierzenie czasów (bo wtedy pokazalibyśmy najszybsze kółka), tylko o różnicę w stylu i pewności jazdy. A przede wszystkim w precyzji kontroli motocykla. Dlatego wybraliśmy po poglądowym okrążeniu, aby to zilustrować. Zamierzeniem było pokazanie tego jak trening przekłada się na styl jazdy. Czasy na prawdę są drugorzędne. Zamysłem tego materiału było pokazanie ludziom, że to kierowca decyduje o tym do dzieje się za kierownicą. Ciekaw jestem kiedy w końcu odejdziemy od takiego myślenia że aby pojechać szybciej, to najlepiej zmienić pompę hamulcową, amor skrętu, ECU, itd, itp. Jeśli Meklau jedzie 2,21 (a obstawiam, że jakby się uparł, to pojechałby szybciej) na totalnej serii na kartoflanych oponach, to znaczy że nie potrzeba dużych zmian, aby na prawdę ganiać szybko i pewnie. Zupełnie inną sprawą jest fakt że Jarek jak na swój staż nieźle ogarnia, a ja jeździłem szybciej po tym torze.