tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Najcenniejsza jest możliwość wyboru modelu bez... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Lama 13.10.2011 18:53

Najcenniejsza jest możliwość wyboru modelu bez elektrośmieci, szczególnie jeśli chodzi o C-ABS i kontrolę trakcji. Mechanika już dawno jest dopracowana a teraz producenci kombinują co by tu spier*. ABS przednim kole jeszcze ma sens ale na ciul mi ABS w tylnym? Żebym nie mógł pobawić się w blokowanie tyłu? Kontrola trakcji po co, żeby nie dało się gumy zapalić albo wyjść z winkla a z power slajdem? A za CBS i C-ABS bez możliwości wyboru wersji gołej (np CB1300) ktoś powinien odstrzelić Hondzie dupę z łuku. Większego syfu nikt nie wymyślił. Rozumiem że w Gold Wingu pomaga ale piszczeć tyłem z tym g*...adżetem ciężko, kontrola każdego koła z osobna niemożliwa, jazda na kole niebezpieczna bo pedał gumowy i można wylądować na zablokowanym przodzie... Zabija całą radość z jazdy. A jak komuś to jest potrzebne, to chyba wsiadł na za duże moto w stosunku do swoich umiejętności. Wyłączany ABS w przednim kole w ciężkim sprzęcie może jeszcze bym zamówił a reszcie mówię wynocha, ja prowadzę swój motocykl nie komputer.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę