tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Te czasy z instrukcji są z kosmosu. jezdze 450... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Amen77 04.06.2010 12:34

Te czasy z instrukcji są z kosmosu. jezdze 450 EXCR od nowosci 92mh i ok 3500km teraz. Mam w ekipe 2 inne EXC450 moj rocznik (09) i 3, 530tki (09-08). W praktyce wszyscy wydalismy na serwis motocykli podobnie .. pare stówek na olej i filtry.. Nic sie nie dzieje.. zawory sprawdzamy.. tloki co 90mh.. wymienia sie co min 120mh. Korby jak w wiekszosci moto co 2gi tlok lub jesli czuc luzy, zuzycie etc. Zawory kazdy sprawdzi w naszych moto nigdy nie musialy byc regulowane.. siedza jak trzeba. Z czesci explo jedynie zimmering sie wymienia pod zebatka przednia najczesciej i dzwignia biegow (grosze ok 20-30zl oryginaly) Mi sie sprzeglo powoli konczy ale przekladki to 200zl ok i lecisz dalej jakies EBC np. Przy ok 80mh to ludzie w SXF450 amatorskie klasy CC i MX wymieniaja.. a nie w enduro. Olej castrol jest po ok 130zl Racing 4tza 4L.. i bajki o tym ze castrol niszczy silnik to kolejna bzdura. Wszyscy latamy na castrolu od nowosci i SXFy w klubie tez i 0 problemow.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę