tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 eh, trochę naciągane porównanie - ciekawe kto się - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: dred 06.12.2011 10:39

eh, trochę naciągane porównanie - ciekawe kto się odważy jeździć 20 letnim motocyklem za 4K bez wykonania niezbędnych napraw, remontów itp. jak dla mnie dokłada min. następne 4K.... z drugiej strony strony dowolne moto z salonu po wyjeździe moim zdaniem straci więcej niż 5K, ja szacuję to na VAT + PIT w tym przypadku jakieś 13K PLN. Sztuka w tym aby nie wydawać tej kasy podatkowej co można zrobić dajmy na to kupując na firmę. Wówczas wyjazd z salonu efektywni kosztuje ~26 -30KPLN.Z resztą teoria ta odpowiada cena młodych używek 25-30K Zatem porównanie powinno być raczej XTZ doprowadzonej do ładu za około 10K PLN w miarę świeżą używką za dajmy na to 25K PLN. Robi się zatem nagle 2,5-3 XTZ w cenie jednego GS - a.... to tyle jeśli chodzi o koszty ale nie 10 !! :). Sama technologia to przeskok 20 lat. Zresztą podkreślone w artykule. Moim zdaniem warte jest wydania trochę grosza więcej.. Co do innych uwag do GS - to zgadzam się z opinią dotyczącą oryginalnej kanapy - wyraźnie zmusza do jazdy na stojąco :) dlatego wyjechałem z akcesoryjną kanapą i dlatego też trasy 800-1000 km na dzień nie robą wrażenia :). Co do komentarzy o awaryjności - uszczelka łańcuch - były na to akcje serwisowe - uroki pierwszych wersji/roczników sprzętu w obecnych modelach tych problemów już nie ma. Co do mocy GS - wystarczająco... co więcej jest to trochę też kwestia mapy zapłonów, można z tego silnika wycisnąć nieźle latającą szosówkę jak ktoś chce - ale z oryginalną mapa przystosowana jest do jazy enduro .... właściwie na 2 biegach: 2-ka i 6-ka i na obu idzie prawie tak samo, równo... co jest bardzo cenne na piaskach. Co do jazdy terenowej to właśnie na GSie pokochałem poligony i piachy... mimo że w garażu stoi jeszcze XTZ660 a z doskoku jest SuperTenere... Jeśli chodzi o jazdę adventure - to jest jeszcze jedna duża zaleta GSa - ładowność 240 km - chyba żadne enduro tej klasy nie ma podobnych możliwości, co pozwala na zapakowanie w długą trasę kilka konserw więcej... :) o spalaniu już byłą mowa w artykule - naprawdę cieszy ;)) Tak naprawdę to chyba nie da się porównać obiektywnie obu modeli, ale za to fajna próba... zgadzam się też z tym że jak ktoś nie noże sobie pozwolić na trochę luzu w postaci nowego GS800 to na SuperTenerze czy nawet XTZ660 za

Odpowiedz


Brak odpowiedzi do tego komentarza


Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę