tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 eSport motocyklowy. Kilka porad, jak zostaæ mistrzem wirtualnych wy¶cigów
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

eSport motocyklowy. Kilka porad, jak zostaæ mistrzem wirtualnych wy¶cigów

Autor: Mateusz "Gucio" Kapusta 2022.02.11, 16:04 Drukuj

Uwielbiasz MotoGP, zacząłeś grać i chciałbyś spróbować swoich sił w esporcie, ale czujesz że nie jesteś dość szybki? Może zwyczajnie chcesz poprawić swoje umiejętności, wyeliminować pewne problemy podczas rozgrywki? Skorzystaj z tego poradnika, a z pewnością urwiesz kolejne dziesiąte sekundy! 

Wyłącz wszystkie wspomagania

NAS Analytics TAG

Ok, to może brzmieć przerażająco, ale im szybciej ustawisz wszystko na "PRO" tym szybciej wyrobisz sobie właściwe wyczucie i zaczniesz próbować jechać szybciej. Wspomagacze bardzo ułatwiają, ale także niesamowicie ograniczają. Tak naprawdę po korzystaniu z asyst i tak będziecie musieli uczyć się wszystkiego od nowa. Po co więc tracić czas? Przed Wami sporo upadków, ale jeśli wykażecie cierpliwość to wysiłek zacznie przynosić owoce!

Używaj manualnej skrzyni biegów 

Automat to wygodna sprawa, ale nie pozwoli Wam wejść poziom wyżej. Na pewno przyjemnie jest skupić się wyłącznie na hamowaniu, dodawaniu gazu i skręcaniu, ale co byście powiedzieli gdybyście na manualnej zmianie biegów zyskali dodatkową sekundę? Różnica potrafi być kolosalna. Gra niestety czasem nie dobiera właściwego biegu w efekcie czego na automacie najbardziej ucierpicie na przyspieszeniach.

Nie dodawaj gazu i nie hamuj w systemie 0-1 

Wszystko rób z wyczuciem. Wciskanie na maxa przycisku odpowiadającego za gaz i hamulec może wywołać odwrotny efekt niż tego oczekujecie. Przy przyspieszeniu stracicie na ciągle ślizgającym się motocyklu (przy okazji wykończycie szybciej opony), natomiast hamowanie może zakończyć się postawieniem motocykla do pionu, a następnie upadkiem. O ile w kwestii gazu można sobie radzić korygując to zwiększoną kontrolą trakcji (TCS), tak hamowanie zależy już niemal w pełni od Was (i w jakimś stopniu od odpowiedniego doboru tarcz). Generalnie starajcie się naciskać przycisk hamowania (zwykle jest on pod lewym spustem na padzie) tak na 90-95%. Nie zablokujecie wówczas koła, a samo hamowanie będzie najmocniejsze i najbardziej efektowne. Mowa tu o ostrym hamowaniu po długiej prostej. Starajcie się dostosować siłę hamowania do prędkości i rodzaju zakrętu. Ten temat załatwi wyłącznie trening i wyrabianie sobie dobrego wyczucia.

Hamowanie tyłem

Zauważyłem, że sporo osób w ogóle nie korzysta z hamulca tylnego. Stosując go z rozwagą, potrafi on skutecznie skrócić drogę hamowania i pomóc ustawić motocykl do zakrętu. Korzystajcie z niego często, a wiele zyskacie!

Ustawienia motocykla 

Tory i motocykle są różne. Jeśli jeszcze nie wiesz jak szukać ustawień pod siebie (każdy ma swój styl jazdy), poszukaj gotowych setupów w sieci, a później znajdź bazę która najlepiej Ci odpowiada i wtedy kombinuj wokół niej. Dobre ustawienie motocykla do danego toru to zysk kolejnej sekundy, a czasem nawet więcej!

Korzystaj z "duchów" w trybie Time Attack 

Zastosowałeś się do rad, zacząłeś jechać znacznie lepiej, ale czujesz że osiągnąłeś już swój limit i nie możesz już poprawić własnego czasu? Wybierz zawodnika z listy przed sobą, takiego który ma od 0,5 do 1 sek. przewagi i staraj się do niego dopasować. Poznasz nowe punkty hamowań do których obawiałeś się zbliżyć i gdy je opanujesz to z pewnością poprawisz czas.

Dołącz do eMotoGP Polish League :)

Tam zawodnicy rozwijają się najszybciej dzięki wzajemnej pomocy, wspólnym treningom, a to wszystko w świetnej atmosferze!

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê