Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Poka¿ wszystkie komentarzea ja je¿d¿ê oko³o minimum 15 000 rocznie na 26 letnim motocyklu pojemno¶æ 1074ccm, w którego przez 3 lata posiadania wszystko co w³o¿y³em to nieca³e 6500z³ (w³±cznie z eksploatacj± - filtry, p³yny itd itp), ubrania - kurtka z grubej skóry ze wzmocnieniami na plecach, ³okciach, ramionach - 4z³ (s³ownie: CZTERY z³ote) w lumpie (siê trafi³o), druga nieco lepszej marki, równie¿ z lumpa, tekstylna, grubsza - 40z³, ochraniacze na kolana BHP z Castoramy - 18z³, buty z wojska - za darmo (albo raczej - za s³u¿bê) 2 pary siê dosta³o, lub glany - 320z³ (najdro¿szy element, mam je od 5 lat), lub na najgorszy deszcz - buty BHP (nieca³e 50z³). Kaski kiedy¶ je¼dzi³em w starych, co kumple dali bo nie potrzebowali. A potem kupi³em swój po promocji za 60z³ - otwarty, ale z atestem +gogle 15z³, chusta na twarz lub szalik. A niedawno wpad³ mi jeszcze kask z szyb± full-face za free w bardzo dobrym stanie. Spalanie? mniej ni¿ 5 litrów/100km. ¶rednio 4.6. Oszczêdno¶æ czasu w mie¶cie w korkach? Bezcenna. Frajda w trasie 300-400km - równie¿ bezcenna.
Odpowiedznajwa¿niejszego nie napisa³em - chodzi mi o to, ¿e dla mnie motocykl zawsze by³ (i mam nadziejê ¿e zawsze bêdzie) TANI¡ (i w korkach zdecydowanie szybsz±) alternatyw± na przemieszczanie siê z punktu A do punktu B. Bo ogólnie przemieszczanie siê np. po mie¶cie wychodzi wg. moich potrzeb tak naprawdê po przeliczeniu taniej ni¿ np. jazda autobusem miejskim nawet na bilecie miesiêcznym. A o ile szybciej. Ja nie rozumiem tego postêpowania koncernów i biurokracji. Motocykle powinny byæ przede wszystkim TANIE, TRWA£E i dopiero pó¼niej ca³a reszta.
Odpowiedzmasakra :D, rozwaliles mnie stary :D, wielki plus dla Ciebie "+"
OdpowiedzSzacunek za zaciêcie, natomiast pewnie nie ka¿dy ma podobne podejscie. Jedno sie zgadza - motocykle powinny byæ trwa³e i niezawodne, najlepiej przy tym oszczêdne.
Odpowiedz