Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeZwróćcie uwagę na to, jak Andy w czasie jazdy (w zakręcie, ze sporą prędkością) reguluje pokrętłem po lewej stronie luz na klamce hamulca. cos sie komus pomylilo lewa strona hamulec
OdpowiedzLuzu na klamce hamulca ....lol Chbya kolego Boczo miales na mysli regulacje spanu, czyli odleglosci klamki. Jeszcze nieszczesnikom wyjasnij dlaczego to sie robi bo watpie by ktorys to wiedzial.
OdpowiedzJesteś jeszcze mały i głupi.
OdpowiedzNie wiem o co Ci chodzi, czy może jesteś ślepy, ale dźwignia hamulca jest po prawej stronie. Z kolei Andy z lewej nie reguluje luzu klamki a przekręca jakieś pokrętło. Podejrzewam, że jest to regulacja amortyzatora skrętu chociaż mogę się mylić.
OdpowiedzTy też jesteś mały i głupi. Meklau pokrętłem po lewej stronie reguluje luz dźwigni hamulca po prawej stronie. Cięgno idzie z lewej manetki do pompy hamulcowej. Niewyobrażalne ale jednak. Jak ty byś chciał regulować w czasie wyścigu luz na dźwigni hamulca? Puszczając gaz? Dzięki takiemu wichajstrowi można regulować hebel nie zwalniając w wyścigu. A amortyzator skrętu to sobie sam podregulujesz jak już będziesz miał moto.
Odpowiedz