Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeZmienna geometria przestrzeni pod t³okiem by ³adunek (powietrze) pod koniec ruchu do DMP lub/i przy otwarciu kana³u wlotowego mia³o du¿o wy¿sze ci¶nienie ni¿ ³adunek znajduj±cy siê jeszcze w komorze spalania. Dziêki temu zabiegowi silnik powinien móc przyj±æ wiêcej mieszanki podczas suwu, a tak¿e wyeliminowanie nacisku t³oka na ¶ciany cylindra by zminimalizowaæ jego tarcie oraz zu¿ycie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza