Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 100
Pokaż wszystkie komentarzeZakup używanego zygzaka to rzeczywiscie ciezka sprawa pomijajac wskazowki zawarte w artukule warto zwrocic uwage skad jest ogladany przez nas zzr. Jak wiadomo era sprowadzania wszelkiego rodzaju pojazdow z za granicy ma sie dobrze, dlatego tez warto zwrocic uwage na takie rzeczy jak: - zygzak z W.Brytani -warto przyjzec sie szybie reflektora, czy nie ma oznaczenia E02, oznacza to bowiem asymetrie stosowana do ruchu lewostronnego Wersji zzr-ów bylo az 13 w zaleznosci od rynku i moga roznic sie one m.in. moca: - niemiecka 98 KM - francuska/australijska 95 KM - szwedzka 63 KM Ale na pocieszenie - pelna moc mozna przywrocic stosunkowo latwo. 16lat produkcji malego zygzaka swiadczy tylko o jednym ze jest to motor pozbawiony powazniejszych wad konstrukcyjnych, dlatego tez "głaskana dobra sztuka" posluzy wiele lat. Pozdro dla wszystkich biker-ów...;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza