Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeZa malo BMW w ofercie? 2 duze turystyki, 2 turystyczne enduro, 3 nakedy, turystyk klasy sredniej, supersport i 2 crossovery, przy czym jeden z pierdolnieciem. Do tego maxiskutery. W 2013 - 2014 przemeblowali kompletnie cala gama swoich bokserow, przez ostatnie 2 lata rozbudowali serie S1000 o dwa modele, do tego co roku unowoczesniaja po trochu prawie kazdy motocykl w ofercie, jako pierwsi wprowadzili sensowne oswietlenie LED, dzialajace quickshiftery i ABS na zakrety. To tyle gwoli ostatnich 2-3 lat. Co robi Honda, Kawasaki, Suzuki? Przespali ostatnie 10 lat, dopiero teraz zaczynaja sie jakies konkretne zmiany. Yamaha jako jedyna wyniuchala skad w Europie wiatr wieje i swoja seria MT rozwalila system. Honda 10 lat probowala pozbyc sie shimmy w Pan European, Kawasaki okolo 2010 roku odkrylo ABS, a Suzuki to juz kpina, paleta w 2015 jak w 2005, dobrze ze przynjamniej odkryli wtrysk i wywalili gazniki.
OdpowiedzJeszcze tylko poprawi± sprzêg³a, silniki i elektronikê a stan± w jednym szeregu z Hond±, Yamah± i Suzuki.
OdpowiedzBMW zdazylo sie solidnie wyspac w latach 80-tych i 90-tych, kiedy nie potrafili wyjsc z moca powyzej 100 KM przy okazji skutecznie lobbujac za ustawowymi ograniczeniami mocy dla wszystkich np w Niemczech i Francji. Dzieki nim wiekszosc dostepnych w Polsce klasykow to kastraty i osobiscie mam im to mocno za zle.
OdpowiedzJako osoba o rozleg³ej wiedzy o bran¿y motocykli równie¿ pod k±tem produkcji/innowacji - podpisuje siê w 100% pod powy¿sz± opini±! Jest dok³adnie tak jak kolega napisa³.
Odpowiedz