ZX-10R 2011 - dane techniczne, czyli 200 KM mocy!
BMW S1000RR pokonane?
Na europejskiej stronie Kawasaki pojawiła się broszura Kawasaki ZX-10R i oczywiście szybko trafiła do internetu. Znajdują się w niej zdjęcia, przedstawiające jak finalnie wyglądała będzie najnowsza, litrowa Ninja. Ale co najciekawsze, poznaliśmy też dane techniczne!
Kawasaki ZX-10R na rok 2011 będzie mogło pochwalić się 114,3 niutonometrami momentu obrotowego oraz 200 końmi mechanicznymi mocy na wale silnika! W przypadku dynamicznego doładowania moc zwiększa się do 209,9 KM! Przypomnijmy, że moc znamionowa BMW S1000RR zapisana w specyfikacji technicznej wynosi 193 KM. Zapraszamy do zapoznania się z detalami:


Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzetez słyszałem ze w BMW padają silniki ,, podobno głowica sie wykrzywia czy cos ,,, tam ,,,,japonce mają doswiadczenie w motocyklach super sport a 1000 rr cierpi na choroby wieku dzieciencego ,, ...
Odpowiedzu wow 200KM wyyyyypas... czyli i tak bedzie jechalo te same 299km/h co 5 lat temu ? nie no to super hiper mega fajnie, catalogue boys beda w niebo wzieci
OdpowiedzPodpinasz pod komputer zegar i odblokowujesz licznik,proste... Wtedy Ci pokaze tyle ile zdolasz wyciagnac nim...
Odpowiedzmay the force be with you! A najlepiej 200KM of force i to na kole! hehe. Jak dzieci!
Odpowiedzomg 200 kucy na wale 210 z dynamicznym doładowaniem nieżle .to jednak dane producenta na papierze najlepsze w ciemno z japończyków o ile reszta japonczyków równiez niepodniosła mocy bedzie zx10r ...
Odpowiedzlampy podobne jak hondach rr,
OdpowiedzHmm mysle ze teraz Kawasaki na hamowni pokaze ze ma 185km na kole i 200km na wale korb. Bo za głosno bylo wokół ZX-10R zeby teraz mieli sie ośmieszyc. Czy bmw zostalo pokonane pokaża zapewne testy ...
OdpowiedzNie porównuj s1000rr i rsv4 do zx10r bo to inna półka cenowa... Kawa jest najtańsza wśród wielkiej 4rki, co nie znaczy najgorsza. Co do mocy- zależy od paliwa i temperatury powietrza. Zobaczymy jak to będzie!
Odpowiedzchyba sie z kozłem na łby pozamieniałeś! S 1000RR kosztowala w podstawowej wersji kolo 60tyś zł juz mi sie nie chce patrzyc na allegro czy strone producenta! a ZX-10R 59tyś zł wiec wielkiej różnicy nie ma! A jesli umiem czytac teraz Kawa z dodatkami typu ABS + Kontrola trakcji bedzie kosztowac wiecej niz poprzednio! Tak wiec S1000RR z tymi dodatkami kosztuje kolo 70tyś zł! bardzo beda zbliżone cenowo! Z RSV4 jest to samo Podstawowa wersja tez kosztowala koło 60-paru tyś zł a wersja Factory bodajze 85tyś ! Wiedza to do nauki klucz!
OdpowiedzDuch jaki ty jesteś mądry!!hehe
OdpowiedzBaxiu do czego pijesz? Bo ci nie przegonie twojej R1 :P Nie pyskuj mi tu!
Odpowiedz